מיומנויות חברתיות לתלמידים לקויי למידה

ילדים עם ליקויים התפתחותיים: דיסלקציה, ולקויות קשב מגלים קשיים משמעותיים בתפקוד החברתי (תפקודי יום יום, למידה, משחק, פנאי והשתתפות חברתית). קשיים אלה מעכבים את היכולת שלהם לבצע פעולות ולהשתתף באופן יעיל בחיי היום יום.
צוות רב- מקצועי מתכנן תל"א עבור כל תלמיד, בכתת חנ"מ, רוב מטרות התל"א עוסקות במיומנויות החברתיות. צוותי הוראה ירכשו כלים ליישום מטרות אלו.

למידע נוסף ורישום

תפקוד יום יומי של ילדים עם קשיים בתפקודים ניהוליים הערכה וטיפול- מיועד למרפאות בעיסוק בלבד

ילדים עם ליקויים נוירו התפתחותיים ((ADHD, LD, DCD מגלים קשיים תפקודיים בכל תחומי העיסוק (תפקודי יום יום, למידה, משחק, פנאי והשתתפות חברתית). קשיים אלה מעכבים את היכולת שלהם לבצע פעולות ולהשתתף באופן יעיל בחיי היום יום. כיום ידוע כי אחד המנגנונים  הבסיסים המעכב את התפקוד היום יומי הם תפקודים הניהוליים. מרפאות בעיסוק צריכות כלים מעשיים ונגישים להערכה וטיפול בילדים אלו.כלים שניתן להתאים עבור ילדים במצבים בריאותיים שונים, בגילאים שונים ובשלבים שונים של הקשר הטיפולי.

למידע נוסף ורישום

תפקוד יום יומי של ילדים עם קשיים בתפקודים ניהוליים- שלב א', מיועד לכלל עובדי ההוראה בחינוך המיוחד

ילדים עם ליקויים נוירו התפתחותיים ((ADHD, LD, DCD מגלים קשיים תפקודיים בכל תחומי העיסוק (תפקודי יום יום, למידה, משחק, פנאי והשתתפות חברתית). קשיים אלה מעכבים את היכולת שלהם לבצע פעולות ולהשתתף באופן יעיל בחיי היום יום. כיום ידוע כי אחד המנגנונים  הבסיסים המעכב את התפקוד היום יומי הם תפקודים הניהוליים. עובדי החינוך המיוחד צריכים כלים מעשיים ונגישים להערכה וטיפול בילדים אלו.כלים שניתן להתאים עבור ילדים במצבים בריאותיים שונים, בגילאים שונים ובשלבים שונים של הקשר הטיפולי.

למידע נוסף ורישום