שימוש באפליקציות בלמידה-הרצף האפליקטיבי שלי

הרהורים

לטלפון החכם שלנו יש פוטנציאל משמעותי ללמידה האישית שלנו. שפע של אפליקציות מגוונות פתוחות לנו לבחירה ושימוש. רובנו, מבלי שנתנו לכך את הדעת משתמשים בכמה אפליקציות המספקות לנו פתרון שלם לתהליך הלמידה - אני קוראת לזה "הרצף האפלקטיבי ללמידה".

כמה מילים על סגנון ומרחב הלמידה האישי שלי:  1. אני אוהבת לכתוב בעיפרון, צבעוני ומחודד, אוהבת לכתוב בכתב יד ולגלות מה מיוחד בו היום. זו ברירת המחדל שלי.  2. לפעמים, ישנן סיטואציות שברור לי באופן חד וברור שעדיף מחשב אז אתנתק מהעיפרון,  אאסוף את עצמי ואדליק את המחשב (לצרכים כמו: איסוף מידע, קישורים) 3.גיליתי שנסיעות באוטובוס ברכבת הם זמני עבודה ולמידה טובים. 4. לפעמים זמן המתנה הוא זמן מתנה.

ומכאן אני מבררת עם עצמי: מהם הכלים והפעולות שיכולים לסייע לי לשמר את ההעדפות האישיות שלי? מהן האפליקציות המאפשרות לי ללמוד בהתאמה לסגנון הלמידה וסגנון החיים לי כפי שתארתי? מהן האפליקציות המאפשרות לי זמינות של המידע מכל המכשירים?

בקיצור, מהו הרצף האפליקטיבי שלי ללמידה?

אני כותבת  או משרטטת בעיפרון ואז מצלמת באמצעות  אפליקציית "Office Lens" המאפשרת לי העלאה ישר לענן למצגת או כלי אופיס אחר. אני גולשת באינטרנט ושומרת מידע באפליקציה מסוג מחברת "OneNote" . אפליקציה זו מאפשרת לי לשמור במחברת דפים רבים ובכל דף להוסיף תמונות ואיורים את המשימות והתזכורות שלי אני רושמת באפליקציה שנקראת Microsoft to-do שמסתנכרנת עם ה Outlook.

מהו הרצף האפליקטיבי שלכם? 
כיצד הם תומכים בסגנון הלמידה והארגון שלכם כמורים לומדים?
מה אנו למדים מתוך החקר של עצמנו כעובדי הוראה על הנחיית תלמידים בארגון הלמידה של עצמם?
נשמח לתגובות.

הכלים שלי בלמידה

עיפרון%
OneNote%
To_do%
Lens%
פתח צ'ט
1
הי 👋
איך אפשר לעזור?
מה אפשר לעזור?
The Butterfly Button