דיאלוג 4
- דעתו של המורה נחשבת בדיוק (ולא יותר) מדעתו של כל תלמיד, ואם המורה רוצה שהתלמידים ישתכנעו מדעתו, עליו להוכיח את צדקתו ע"י דוגמאות שיאוששו את מסקנותיו
- המורה מלמד בכיתה יצירה ספרותית או פרק בתנ"ך ומעלה שאלות מוסריות לגבי ההתרחשויות, וגם מעודד את התלמידים לשאול שאלות בנושא.
- המורה כותב משוב דיאלוגי לתלמיד בעקבות מטלת כתיבה, ושואל אותו תוך כדי ניהול הדיאלוג מה שלומו, ואיך הוא מרגיש בכיתה ובבית הספר.