
הערכה בקליק 2
מפגש 1 | 16/04/2023 | 16:00 | >
נושאים במפגש: ארבע מהפכות תעשייתיות.
במאתיים וחמישים השנים האחרונות העולם חווה ארבע מהפכות תעשייתיות ששינו אותו. מה היא השפעתן על החינוך, הלמידה וההערכה?
במאתיים וחמישים השנים האחרונות העולם חווה ארבע מהפכות תעשייתיות ששינו אותו. מה היא השפעתן על החינוך, הלמידה וההערכה?
מפגש 2 | 23/04/2023 | 16:00 | >
נושאים במפגש: תיאורית למידה חברתית.
תיאוריות הלמידה החברתית של ויגוצקי ובנדורה. מה הן וכיצד תפיסת העולם שלהן מתאימה למציאות של המהפכה הרביעית.
תיאוריות הלמידה החברתית של ויגוצקי ובנדורה. מה הן וכיצד תפיסת העולם שלהן מתאימה למציאות של המהפכה הרביעית.
מפגש 3 | 30/04/2023 | 16:00 | >
נושאים במפגש: מיומנויות חשיבה ומיומנויות חשיבה מסדר גבוה.
מה הן מיומנויות חשיבה? מדוע הן חשובות? האם ניתן להעריך אותן?
מה הן מיומנויות חשיבה? מדוע הן חשובות? האם ניתן להעריך אותן?
מפגש 4 | 07/05/2023 | 16:00 | >
נושאים במפגש: כיצד משכללים מיומנויות חשיבה?
דוגמאות הלכה למעשה לשכלול מיומנויות חשיבה מסדר גבוה בסביבות למידה טכנולוגיות.
דוגמאות הלכה למעשה לשכלול מיומנויות חשיבה מסדר גבוה בסביבות למידה טכנולוגיות.
מפגש 5 | 14/05/2023 | 16:00 | >
נושאים במפגש: הערכה
כיצד מעריכים מיומנויות חשיבה? חשיבות ההערכה כמנוף לשיפור.
כיצד מעריכים מיומנויות חשיבה? חשיבות ההערכה כמנוף לשיפור.
מפגש 6 | 21/05/2023 | 16:00 | >
נושאים במפגש: עקרונות למידה בסביבת היגדים
הצגת גישה טכנולוגית המאפשרת שכלול מיומנויות חשיבה בעזרת מחשב.
הצגת גישה טכנולוגית המאפשרת שכלול מיומנויות חשיבה בעזרת מחשב.
מפגש 7 | 28/05/2023 | 16:00 | >
נושאים במפגש: כיצד מעריכים הבנה?
כיצד קוראים מטלה המעריכה חשיבה? כיצד מסיקים ממנה מסקנות לגבי התלמיד והכיתה?
כיצד קוראים מטלה המעריכה חשיבה? כיצד מסיקים ממנה מסקנות לגבי התלמיד והכיתה?
מפגש 8 | 04/06/2023 | 16:00 | >
נושאים במפגש: הערכת היגדים בעזרת מחוון
שימוש במחוון ממוחשב להערכת מטלות של תלמידים.
שימוש במחוון ממוחשב להערכת מטלות של תלמידים.
מפגש 9 | 11/06/2023 | 16:00 | >
נושאים במפגש: הערכה מסכמת ומעצבת הלכה למעשה.
הערכה מסכמת, הערכה מעצבת. מה משותף בינן, מה שונה?
הערכה מסכמת, הערכה מעצבת. מה משותף בינן, מה שונה?
מפגש 10 | 18/06/2023 | 16:00 | >
נושאים במפגש: מטלה מסכמת
הכנת מטלה מתוקשבת להערכת חשיבה בתחום התוכן של המורה.
הכנת מטלה מתוקשבת להערכת חשיבה בתחום התוכן של המורה.