קרא עוד

המסע אל עצמי, העצמה ופיתוח אישי (קבוצה 2) הרישום נסגר

​ הפגישה בין אדם או ארגון לבית יועץ מתרחשת בדרך כלל בצומת. "מצב צומת" הינו מצב המצריך שינוי. ב"מצבי צומת" אנו מרגישים על פרשת דרכים, חווים חוויה של תקיעות, חוויה של חניה והכל ממשיך לנוע על פנינו, אנחנו מרגישים שמיצינו [...]
קרא עוד

קהילות רצפים להצלחה מרכז המחוז אביב-קיץ תשפ"א

המתמטיקה כולה, ובפרט הוראת המתמטיקה, בנויה נדבך על נדבך . לכן, מתוך ראייה רחבה של לימודי המתמטיקה בחטה"ב ובתיכון, כשטיוב הלמידה וההוראה  עומדים לנגד עיניו, יזם מחוז מרכז את הקמתן של קהילות רכזי מתמטיקה כמענה לפערים בתפיסת ההוראה בין שתי [...]
קרא עוד

קהילות רצפים להצלחה שומרון וצפון המחוז אביב-קיץ תשפ"א

              המתמטיקה כולה, ובפרט הוראת המתמטיקה, בנויה נדבך על נדבך . לכן, מתוך ראייה רחבה של לימודי המתמטיקה בחטה"ב ובתיכון, כשטיוב הלמידה וההוראה  עומדים לנגד עיניו, יזם מחוז מרכז את הקמתן של קהילות רכזי [...]
קרא עוד

המסע אל עצמי, העצמה ופיתוח אישי (קבוצה 1)- הרישום נסגר תפוסה מלאה

הפגישה בין אדם או ארגון לבית יועץ מתרחשת בדרך כלל בצומת. "מצב צומת" הינו מצב המצריך שינוי. ב"מצבי צומת" אנו מרגישים על פרשת דרכים, חווים חוויה של תקיעות, חוויה של חניה והכל ממשיך לנוע על פנינו, אנחנו מרגישים שמיצינו הגענו [...]
קרא עוד

פשוט למשחק – פיתוח חשיבה משחקית בהוראה – הרישום נסגר

 הקורס עוסק בפיתוח חשיבה משחקית בהוראה- במהלכו המשתלמים לומדים על עקרונות ויתרונות המשחוק, פיתוח חשיבה יצירתית ובניית משחקים פיזיים ומקוונים. הקורס יישומי ובו בונים מגוון רחב של משחקים מסוגים שונים תוך שיתופיות והשתתפות של כלל המשתתפים. במהלך הקורס המשתלמים מתנסים [...]
קרא עוד

הוראה דיפרנציאלית במתמטיקה – נושאים מתוכנית הלימודים לכיתות א'-ג'

קורס זה נועד להעמיק את הידע של מורי המתמטיקה סביב עקרונות הוראה מיטבית, תוך שילוב מיומנויות לומד במאה 21.                הקורס מורכב משני חלקים: חלק א': 21 שעות בנושאים מתוך תוכנית הלימודים. חלק ב': [...]
קרא עוד

מה הסיפור של הוראת ספרות בבתי הספר היסודיים הממלכתיים?

להוראת ספרות, תרומה משמעותית להתפתחות הילד מההיבט הרגשי –חברתי (SEL) ומההיבט הקוגניטיבי. חשיפה ליצירות ספרות  גורמת הנאה, בונה ידע עולם, מטפחת עניין, מפתחת את הדמיון, מעודדת סקרנות, מעשירה את המשלב הלשוני, מפתחת ביקורת ומטמיעה ערכים. למורה   תפקיד משמעותי ביותר בתיווך [...]
קרא עוד

מה הסיפור של הוראת ספרות בבתי הספר היסודיים בחמ"ד?

להוראת ספרות, תרומה משמעותית להתפתחות הילד מההיבט הרגשי –חברתי (SEL) ומההיבט הקוגניטיבי. חשיפה ליצירות ספרות  גורמת הנאה, בונה ידע עולם, מטפחת עניין, מפתחת את הדמיון, מעודדת סקרנות, מעשירה את המשלב הלשוני, מפתחת ביקורת ומטמיעה ערכים. למורה   תפקיד משמעותי ביותר בתיווך [...]

מורים יקרים

פרטים בקרוב