פעולות במרכז ההדרכה:
הנחייה של מורי המורים 
ליווי המשתלמים הלומדים גם בסביבות דיגיטליות
ארגון תשתיות ללמידה דיגיטלית בפסג"ה
ליווי מפגשים בהשתלמויות בתחום

תוצרי מרכז ההדרכה:
קידום תהליכי למידה המשלבים כלים דיגיטליים בהשתלמויות מורים ארגון וניהול ידע ההשתלמות באתר מלווה למידה MOODLE
קידום תהליכי למידה שיתופית באתר מלווה למידה MOODLE
ליווי מפגשים מקוונים במסגרת השתלמויות
קיום מפגשי יעץ פרטני באמצעות כלי תקשורת דיגיטליים השתתפות במיזמים אזוריים בתחום

למידה מרחוק- עקרונות ורעיונות

דלית סהרון |
במסגרת ההערכות ופיתוח הקורסים לשנת הלימודים תשפ"א וכחלק מהתנהלות משרד החינוך לצד נגיף הקורונה על המרצים להערך ללמידה מרחוק במהלך הקורס כולו.   לעובדי ההוראה יש ציפייה כי הלמידה בשנה זו תתייחס ללמידה מתוקשבת בשגרה ובחרום. התייחסות ללמידה זו היא צו השעה והיא [...]
סגור לתגובות על למידה מרחוק- עקרונות ורעיונות

שימוש בפודקאסט-הסכת בהוראה ולמידה

דלית סהרון |
פודקאסט (באנגלית: Podcast; על פי החלטות האקדמיה ללשון העברית: הֶסְכֵּת) הוא מעין תוכנית רדיו המופצת באינטרנט בחינם או בתשלום, וניתן להאזין לה בכל זמן ובכל מקום (Radio-On-Demand).   המילה "פודקאסט" מורכבת משתי מילים: ה-Pod נגזר מנגן המדיה של Apple – האייפוד – iPod. חברת אפל ויתרה על השימוש במילה הגנרית (ללא האות i).[1] ה-Cast הוא קיצור של המילה Broadcast (שיטות [...]
סגור לתגובות על שימוש בפודקאסט-הסכת בהוראה ולמידה

שינוי פרטים אישיים במערת MOODEL

דלית סהרון |
בדיקה ועדכון פרטיים אישיים במרחב מלווה קורס – מוודל- moodle1 .כניסה למרחב מלווה שלקורסים MOODLE2 .לאחר מילוי פרטי ההזדהות של משרד החינוך , תגיעו לעמוד הראשי.  בצד שמאל למעלה, יופיע השם שלכם 3. ליחצו על החץ הקטן ליד השם ובחלון [...]
סגור לתגובות על שינוי פרטים אישיים במערת MOODEL

כניסה למוודל עובדי הוראה 

דלית סהרון |
הנחיות כניסה לאתר מלווה קורס (Moodle) עובדי הוראה היכנסו לדף אתרי למידה דיגיטלית של משרד החינוך  לחצו על      אגף א לפיתוח מקצועי-מרכזי פסג"ה     בחלון ההזדהות שנפתח – רשמו את קוד המשתמש והסיסמא (המשמשים אתכם באתרי משרד החינוך-תלוש וכו') > כניסה בחלון [...]
סגור לתגובות על כניסה למוודל עובדי הוראה 
מרכז הדרכהתקשוב

שימוש באפליקציות בלמידה-הרצף האפליקטיבי שלי

דלית סהרון |
הרהורים לטלפון החכם שלנו יש פוטנציאל משמעותי ללמידה האישית שלנו. שפע של אפליקציות מגוונות פתוחות לנו לבחירה ושימוש. רובנו, מבלי שנתנו לכך את הדעת משתמשים בכמה אפליקציות המספקות לנו פתרון שלם לתהליך הלמידה – אני קוראת לזה "הרצף האפלקטיבי ללמידה". [...]
סגור לתגובות על שימוש באפליקציות בלמידה-הרצף האפליקטיבי שלי
תקשוב

סרטונים כהשראה לתכנון פעילות בגן

דלית סהרון |
  והפעם הסוואה ושיתוף פעולה כתבו: מרינה לנדה, גננת בגן שקד, אריאל דלית סהרון, רכזת תקשוב, פסג"ה אריאל כולנו מסיירים במקומות שונים -בטבע, בקניון, במוזיאון וגם במרחבים וירטואליים. באחד מהסיורים הווירטואליים נחשפנו לסרטון אמן ציורי גוף בשם: Johannes Stoetter הסרטון מעורר [...]
0
תקשוב

חידון מתמטי עירוני מקוון – תשע"ז

דלית סהרון |
הנחיות להשתתפות בחידון המתמטי הסינכרוני- תשע"ז (יש להיכנס למערכות כעשר דקות לפני תחילת הפעילות לשם ביצוע בדיקת שמע וחיבור לרשת). ההשתתפות בחידון מחייבת שימוש בשני כלים בו זמנית: במחשב-  הכיתה הסינכרונית של מט"ח, בקישור זה. כניסה על פי ההנחיות. בעת [...]
0
תקשוב

שימוש בחוכמת ההמון וברשתות חברתיות לקידום יוזמה או פתרון בעיה בעבודתם של עובדי הוראה

דלית סהרון |
שמעו סיפור. בחור אחד הוזמן להרצות בבמה הכי יוקרתית היום – TED.  למרות שהוא הוזמן על סמך רעיון עליו הוא כותב ומדבר הרבה, משהו בתוכו חיפש משהו אחר. הוא רצה לספר על הרעיון שלו, אל הוא גם רצה להמחיש את [...]
0